Prasa o spektaklu

(…) Jeszcze podczas żadnego z oglądanych do tej pory przeze mnie spektakli teatralnych tak często nie zerkałam na zegarek i nie zastanawiałam się, kiedy wybije gong zwiastujący koniec przedstawienia jak podczas „Kopciuszka”. Daleko też było śpiewom aktorów występujących w spektaklu do tych, jakie zapisał w partyturze Rossini. Było to raczej musicalowe niż operowe czy nawet operetkowe śpiewanie. Wydaje się, że lepiej byłoby albo zrobić z „Kopciuszka” rzecz całkiem dla dzieci, albo całkiem dla dorosłych. Poza tym jednak przedstawieniu należy się kilka pochwał. Przede wszystkim za świetną scenografię przygotowaną przez Małgorzatę Treutler. (…)

Renata Metzger, Pomysł chwalebny, ale…, „Gazeta Wyborcza” (Radom), 12.12.1996.

 

(…) Kolejny roztańczony, rozśpiewany spektakl radomskiego teatru. Dla widzów w różnym wieku. Zrobiony z wielkim rozmachem. Wszystko tu współgra z sobą: śpiewający i tańczący aktorzy w barokowych kostiumach, muzyka – na żywo i z kompaktu, grają światła, „gra” wspaniała scenografia Małgorzaty Treutler (…). Ten spektakl skrzy się pomysłami, dobrą grą, dynamiką i pozostaje w pięknej poetyce baśni.

(taj), Bal Kopciuszka, „Dziennik Radomski” 1996 nr 237 z dn. 9.12.

Informacja o cookies
Korzystamy z plików cookies w celach statystycznych i umożliwienia funkcjonowania serwisu.
Uznajemy, że jeżeli kontynuujesz korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.
Informacje o możliwości zmiany ustawień cookies »
Zgadzam się, zamknij X